وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری

وبلاگ حقوقی محسن ابراهیمی،وکیل پایه یک دادگستری
مشاوره رایگان حقوقی،کیفری در مشهد 09030327250 از ساعت 17تا19 (لطفا به ساعت تماس توجه داشته باشید!)
آخرين مطالب

 سوال : آرین

سلام.خسته نباشید.خانم من که دوشیزه است بعدازسه ماه متوجه شدم به یکنفرکه از من ده سال بزرگتر است رابطه تلفنی دارد و اگرهم رابطه دیداری دارد نگذاشت بفهمم.سی تماس های یکماهه اش رو هم دارم .الان حدوداً یکسال است که رفته خانه پدرش و من هم هیچ اطلاعی ازش ندارم.درمشهد زندگی میکنم.ایشان هم درمشهدزندگی میکند.نه من و نه ایشان هنوز هیچ اقدام قانونی هم انجام نداده ایم.اگر ایشان طلبه نفقه کند چه میشود و نیز تکلیف مهریه باتوجه به اینکه هیچ مالی ندارم و فعلا بیکار هم هستم و ممر درآمدی ندارم چه میشود.ممنونم اگر پاسخی روشن وزود بدهید.

 

پاسخ داده شد

سلام و عرض ادب در خصوص مهریه باید به شما عرض کنم که هیچ امری باعث زایل شدن حق خانم نسبت به دریافت مهریه نمی شود.با توجه به شرایط درآمدی شما باید به نحو اقساط پرداخت کنید.ولی در خصوص نفقه به شما پیشنهاد می شود قبل از اقدام همسر مبنی بر مطالبه نفقه شما ابتدا یک اظهارنامه برای ایشان بفرستید و دعوت کنید به منزل برگردد و اگر بر نگشت دادخواست الزام به تمکین به دادگاه خانواده تقدیم کنید موفق و موید باشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
: مرتبه
[ چهار شنبه 8 دی 1395برچسب:اعسار,مهریه,مطالبه مهریه,رابطه نامشروع تلفنی, ] [ ] [ محسن ابراهیمی (وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری) ]
درباره وبلاگ

محسن ابراهیمی هستم،وکیل پایه یک دادگستری، رتبه 4 کانون وکلای استان خراسان سال 92.این وبلاگ با هدف پاسخگویی به سوالات شما دوستان عزیز راه اندازی شده است لذا کلیه کسانی که سوالات، مشکلات و مباحث حقوقی دارند می توانند سوال خود را در این وبلاگ در قسمت نظرات درج ، تا در اولین فرصت به سوالات آنان پاسخ داده شود یا اینکه با ارسال ایمیل به نشانی mohsen.ebrahimi87@gmail.com سوالات خود را مطرح نمایند تا مشاوره حقوقی رایگان دریافت دارند.دقت فرمایید که سوالات خود را به طور دقیق و البته کوتاه مطرح کنید. پاسخ ها با توجه به سوالات داده می شود، لذا نقص در طرح سوال موجب نقص در پاسخ خواهد بود. پس در نوشتن سوال جدا دقت نمائید. برای مشاهده منابع مطالعاتی بنده برای ازمون وکالت به پروفایل مدیر مراجعه نمایید
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 192
تعداد نظرات : 243
تعداد آنلاین : 1